Monday, February 16, 2009

Mula Untuk Berjuang!!!




awitok kamek nak cita pasal apa OOOoo..ekceli aku tengah duduk ngadap laptop tok..sambil2 ya aku dengar lagu 'with you'...my fav song for rite now....apa sik...biey yg merik lagu tok mestilah aku minat....ada video nya merik ngan aku siap ngan dancing lagik..so kiut..ohh biey ku...kamek windu nya..windu gilak....aritok langsung sik ada kesempatan nak layan internet. paling2pun aku layan fazly d YM jak sebab mok setelkan kerja aku cepat...sedihhhh...fazli tienggal minggu depan lagik...nya dah nak resign...kenak lah resign awal...huh!!! sik ada lah sifu aku lagik...siapa lagik aku nak bertanyak mun datang blur aku pasal tax...jgn lah bah fazli resign...sian lah jojo..tp siapa aku mok menghalang..setiap org ada matlamat kan...and mungkin aku pun akan ikut jejak langkah nya...




cerita pasal resign..tetiba aku terfikir...jadikah aku nak resign OOOoo..entah lah...aku plan nak hantar notice resign dah bulan depan...sayang aku nak lepas kan kerja tok...kerja tok lah kerjaya pertama aku...tp bukan aku nak senang2 mok resign...ada sebab2 tertentu...untuk aku bagitauk..sik mungkin...biar lah aku jak yg tauk..dan dyg kawan aku..bukan sik mauk share cuma rasanya alasana aku mungkin sik logik...huh!!!

tp tengok lah..mun jadi...aku akan hantar notis mun sik aku akan stay di labuan untuk kesekian kalinya lagik....

alamak....dah 6:25pm...aku stop dolok lah...aku mok sembahyang then nak stat buat kerja...ahhh terlalu banyak kerja ku...penat memang penat dah otak tp ada lagik org yg lebih penat dari aku...sabar lah kan...

jumpa kelak lagik k...

jap jap...aku mok hadiah picture ku dulok.... **miss my hubby very much**


No comments:

Post a Comment